GK PGNiG jest liderem rynku gazu ziemnego w Polsce o nowoczesnej i sprawnie zarządzanej strukturze, obecnym w niemal całym łańcuchu wartości w ramach sektora gazowego i skupiającym aktywa z sektorów paliwowego i elektroenergetycznego. W skład GK PGNiG wchodzą spółki o zróżnicowanych profilach, które zajmują poszczególne ogniwa łańcucha dostaw.
Promująca zdalne kanały obsługi – eBOK i Przejdź na EKOfakturę w PGNiG miała na celu promowanie zdalnych kanałów komunikacji: eBOK, aplikacji mobilnej oraz zdalnego zawierania lub przepisywania umów. W okresie od stycznia do końca grudnia założonych zostało 492 tys. nowych kont eBOK oraz pozyskano 417 tys. nowych zgód na otrzymywanie EKOfaktur. Aktywacja konta eBOK równoznaczna jest z akceptacją regulaminu świadczenia usługi drogą elektroniczną.
Spółka PSG realizowała kampanię informacyjną „Przyłącz się do nas”, której celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do aktywowania przyłącza gazowego, a także pokazanie, że gaz ziemny jest paliwem ekologicznym i jego wykorzystanie do ogrzewania domu jest nie tylko efektywne pod kątem ekonomicznym, ale także środowiskowym. Ma także rozwiać wszelkie mity krążące wokół wykorzystania gazu w procesie ogrzewania domu, wynikające często z ograniczonej wiedzy na ten temat. Projekt jest skierowany głównie do ośrodków gminnych, w których PSG ma najwięcej nieaktywnych przyłączy gazowych.
Kampania jest oparta na dwóch kanałach dotarcia do potencjalnych odbiorców: bezpośrednim – poprzez specjalnie przygotowane plakaty i ulotki dystrybuowane do urzędów gmin i reklamę AdWords – oraz pośrednim, czyli współpracę z mediami.
Ważnym elementem akcji jest stworzenie podstrony „Aktywni na nowo”, będącej częścią strony głównej PSG, na której znajdzie się specjalna ankieta dotycząca powodów, dla których odbiorca nie korzysta z przyłącza gazowego.